söndag?


2009-08-16 @ 17:20:45

Känns som lördag idag :D
Började dagen med att cykla ett antal km ut till köpcentret och införskaffade mig en kamera, tackar min papi för bidraget till den :) Kände verkligen att jag var i behov av den, måste ju kunna ta bilder nu, annars kommer jag få ångest över att inte ha nå bilder från nollningen!
Sen bar det av till universitetet för att räkna lite matte. Snälla faddrar blev torterade av mig & mina frågor, men jag fick en massa gjort, så just nu känns det lugnt när de kommer till matten!
Ikväll är det som sagt pluggfest, den börjar halv sju, men jag & louise tänkte bege oss iväg tidigare och kolla på ölhäfvarträningen. Men sen återstår det väl att se om jag blir klar nå tidigare :p Så kanske lika bra jag börjar fixa mig så jag blir klar, adios amigos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0