slår mig själv på fingrarna!!


2009-08-24 @ 18:54:48

Morrr, jag borde sitta och plugga nu, men det finns ju en massa annat man kan göra för att få tiden att gå istället. T ex så har jag nyss provat i princip alla "fest"kläder jag har. Imorgon är det ju München Hoben och jag vill ju se presentabel ut. Och på torsdag är det finsittning, ingen aning om vad jag ska ha på mig. Har ju den där blå, typ silkesklänningen, men vet inte hur fina alla andra kommer vara? Problem! Jakob är och tränar så det är lugnt och skönt här, idag var det bara ölhäfvartävlingen, sen fick vi gå hem. Jag skulle plugga matte, men har inte gjort det. Kommer hata mig själv på lördag bara för jag kommer komma dit och inte kunna en enda uppgift, morrrrrr..
Nej nu ska jga ta tag i saker och ting, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0