slappis-liza


2009-08-30 @ 20:54:18

Vilken skön dag! Jag har typ gjort ingenting, suttit framför tvn, och när det blev långdraget förflyttade jag mig till datorn. Härligt! Håller just nu på att tvätta kläder, ska ner innan tio och hämta hem allt.
Louise har varit här, vi har kollat på film, sen ordnade vi kompen på några av inlämningsuppgifterna. Imorgon förmiddag ska vi ner på stan och shopa ryggsäckar, haha! Låter som jag är tillbaka på mellanstadiet igen, men det går bara inte att kånka omkring 5 kg böcker och block plus en frusen matlåda i en handväska. Får ont i ryggen av det, och otympligt är det också. SÅ jag ska investera i en finfin ryggsäck imorgon :) Vi har sovmorgon, börjar inte förrän klockan ett, dom andra i klassen startar dagen med fyra timmars labb. Men vi har ju redan gjort den, så imorgon kan jag sova, ut, härligt! Fick ett samtal av becca för ett tag sen, hon informerade mig om en tjejkväll som komemr bli av den 19e, ska bli jätteroligt :D Har visserligen dugga 2 på förmiddagen, men den slutar ju elva, så sätter mig på tåget och åker hem efter den har jag planerat nu. Nej nu ska jag duscha, sen blir det lite film, och att krypa ner i min mjuka & renbäddade säng, wiiii! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0