sista dagen som nolla


2009-08-27 @ 07:52:57

Ja, idag är det sista dagen som nolla (tror jag i alla fall?). Ikväll är det finsittning som gäller, då kommer vi få bli "upphöjda" till ettor, och nollebrickan ska kastas iväg. Just nu sitter jag och väntar på att louise ska komma förbi och lämna sina grejer till kvällen, vi slutar klockan fem och fördrinken börjar nog klockan sex eller halv sju. Så det lär bli stressigt! Men är ju ganska van med det nu för tiden, höhö. Nej hörrni, nu ska jag packa ner min matlåda!
Och förresten, imorgon kommer gurra, kan inte fatta att jag inte sett honom på tre veckor, känns som nollningen bara hållit på i en vecka typ! :p Hur som helst, hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0