omstart, eller va?


2009-08-19 @ 06:49:17

Haha vilken kväll gårdagen blev! Några fördrinkar här hemma, och sen va jag igång :) Tur att jag hade Tove med mig på sittningen som också "drack som en karl" ;) Ojojoj, satte eld på bordet är bara något av det jag lyckades med igår hihi. Efter sittningen skulle vi till Hg, på grund av för långsamt cyklande hann vi inte med gratis&gå-före-i-kön-insläppet, och efter som det var världen kö såg det inte ut som vi skulle komma in alls. Dom flesta drog sig hemåt, vi försökte styra upp en efterfest med faddrarna, men dom får tydligen inte följa med hem till någon av oss nollan, dom har skrivit på papper, haha! Men jag stod kvar och pratade med vakterna ett tag, och precis när jag skulle ge upp kommer en fadder och drar in mig på Hg ändå. Där blev det mer att dricka och en massa trevligt snack med allt möjligt folk :) Kom hem strax innan två, hade värsta problemet utanför Hg, jag hittade inte mina nycklar!!!! Jag tömde ut väskan och sen tillslut hittade jag dom, men kan slå vad om att jag istället glömde något annat där på marken. Som vanligt efter en kul kväll kan jag inte sova, så jag har duschat och trixat med kameran. Ingen sovmorgon kan man ta idag heller, för vi har två föreläsningar nu på fömiddagen, snark! Tur att det är en lugn kväll ikväll, jag skulle inte palla något annat.. Ingen matlåda har jag tagit ut från frysen heller, suuuuck på mig själv alltså! Blir att köpa mat idag, det är ganska billigt om man handlar på skolan. Jaaa, annars finns det väl inte så mycket mer att berätta, kvällen igå är inte helt klar, men kul som fan hade jag :D
Nu ska jag försöka fäscha upp mig, look alive! Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0