nybliven linköpingsbo


2009-08-11 @ 19:20:03

Det har varit ganska omtumlande dagar sen jag lämnade Virsbo.
Mamma grät, jag grät. Tur att jag fick med mig gurra ner över helgen. Dock var det kämpigt när han åkte hem i söndags, känner på mig att jag kommer sakna honom alldeles för mycket. Men det är ju en vanesak!
Jag trivs i lägenheten, jag & jakob har hållit sams hittills, börjar lära mig hitta här i krokarna och matlagningen går bättre & bättre (även om både jag & jakob ringer telefonerna våra varma när det är matdags. Alltså till våra föräldrar, hihi.) 
Ja, det känns faktiskt bra just nu. Och nu är även far min på besök, han skulle hjälpa till med lite grejor, bland annat att få igång internet. Vilket inte alls går bra. Dom verkar ha "glömt" koppla på vårat internet så just nu lånar jag av grannen, hihi. Får se hur lång tid det tar innan vi kan få igång vårt egna! Mitt rum blev jättefint tycker jag, när jag fått in lite grejor. Imorgon ska jag tvätta i tvättstugan för första gången, återstår att se hur det kommer gå! Måste även hitta stället jag ska samlas på på torsdag morgon. Fick världens minsta karta med samlingsplatsen utmärkt på, morr! Imorgon halv två så är det typ nåt grejs för tjejer som ska läsa det jag ska, plus teknisk biologi, funderar på att ta mig dit och se vad det är för människor jag ska spendera mina fem år med. Och fråga vart fan det är jag ska befinna mig 07.45 på torsdag! Är lite nervös, men jag tror nollningen kommer bli skitrolig, efter allt man fått höra och så vidare. Att jag inte kommer känna en själ är inte så farligt, jag är mest orolig för att inte hitta dit jag ska & missa uppropet så jag blir av med min plats, hihi. Känns som något som skulle kunna inträffa också :p Nu ska jag & papi iväg och käka snart, han ska bara sätta fast mina två cykelkorgar på min racer, haha. Så nu kan jag snart cykla och handla ordentligt :p 
NU har ni fått en liten update om vad som pågår, lånar väl grannens internet så länge det går och förhoppningsvis får vi igång vårt eget den här veckan. Hejdå på er, sakna mig inte allt för mycket nu bara ;) hihihiih 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0