nu är jag klar!


2009-08-23 @ 14:20:36

Nu är jag äntligen klar med dom där dumma inlämningsuppgifterna, lovar att jag får retur på alla uppgifter för jag typ stressrenskrev, så finns en stor möjlighet att jag fått med en del slarvfel. Men det får helt enkelt bli så, 14 sidor med matte, skitjobbigt att renskriva. Är så rädd att jag ska hitta något fel så jag måste göra om uppgiften, typ ett teckenfel i början, då är det bara att börja om, usch fy & blä vad jobbigt, haha!
Vad ska jag göra resten av dagen då? Jakob ligger och sover på soffan, vi måste iväg och handla typ smör och sånt i alla fall. Kanske ringa Louise och fråga om hon vill med på en fika? I och för sig har jag ganska dåligt med pengar, så en billig fika i såna fall :p Och snart ska vi betala overallen & labbrocken, bara det är 1000kr.. Eller kanske ut & gå, det finns fullt med motionsspår här i skogen, skulle vara skönt faktiskt. Är ju som sagt fint & varmt väder ute, ja, jag kör nog på en promenix, fast lite senare i eftermiddag. Just det! Jag har ju tvättid ikväll också, får jag för all del inte glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0