mitt på dagen


2009-08-17 @ 14:44:22

Kom nyss hem fån kemi introduktionen. AAaaaah säger jag bara, en tjock bok på engelska som vi ska bli klara med tills mitten av oktober, hihi :p Ska strax tillbaka till skolan, var bara hem och lämnade böcker. Ska ner på stan med "klassen" och våra faddrar efter sista lektionen vid femtiden. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, mat skulle vi bli bjudna på i alla fall, och det tackar man väl inte nej till? :p Glas skulle vi också få :p
Nu knackade det nyss på en gubbe från ett elbolag som ville sälja el till mig.Men jag fattade nada av vad han pratade om, han gav upp efter typ fem minuter och sa att han skulle återkomma om några veckor när jag kanske fått min första elräkning, haha!
Imorgon är det skola som vanligt, men på kvällen är det ärtsoppa & punsch-sittning, och därefter ska vi ut på en av studentkrogarna, ska bli skitroligt :D Nej nu ska jag klä på mig igen, louise lär väl höra av sig inom kort, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0