mitt i natten!


2009-08-03 @ 23:43:40

Kollade precis klart på Remember the Titans, gudars vilken bra film alltså! Har sett den förut men kom typ inte ihåg vad som skulle hända, grät mer än en gång. Den lär ni ju se om ni inte sett den, eller göra det igen om ni sett den förut! :P
Har annars haft en megaslapp dag, tog en promenix med becca efter hon kommit hem från jobbet, trevligt som vanligt :) Imorgon ska jag jobba litegranna, sen tänkte jag baka inför torsdagen, typ bullar eller något, mumma!
Nu blir det en film till, snodde en massa filmer från gurra när jag var där senast. Så nu är inte mitt problem att jag inte har någon film, nu har jag för många och får beslutsångest, hihih! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0