mina hjärnceller


2009-08-21 @ 16:56:45

blir bara färre & färre, vilket märks genom att jag inte fattar ett dugg för tillfället :p Haha, vi hade mattefaddrar till hjälp i två timmar nu innan jag kom hem, dom fick väl nästan spunk på mig, hihi!
Men det kan även bero på att jag höll på att hungra ihjäl, lådbilsracet var idag, så jag & tom åt mackor runt tio, sen ingen mat för racet var på lunchen. Kan tala om att vi kom megasist, haha, och att vår lådbil mejade ner en stackas tjej som satt i publiken! Nu är det bara ölhäfvartävlingen kvar, och vi ha inte vunnit en enda tävling, men den kan vi nog ta tror jag :) Ikväll är det en tillställning som kallas Nollans spontana, några nollan har fått i uppdrag att ordna en sittning :) Ska bli kul, och efteråt är det partaj som gäller. Imorgon ska vi på hajk, blir tältning & övernattning ute i skogen, så hoppas att det inte kommer regna, då blir det jobbigt. På söndag ta jag ledigt från nollningen, jag måste räkna en massa matte, har fått med mig några till så vi ska reda ut ett & annat, hihi! Nej nu ska jag leta rätt på nå kläder, kvällens tema är "Franskt". Sen om en timme bär det av för att bränna dom sista stackars hjärncellerna, haha!
Förresten, tack för alla grattis-sms, har inte haft tid att kolla mobilen idag och så nu när jag kollade såg jag att jag fått en massa sms, hinner (och orkar tyvärr inte :p) svara på alla, men tack ska ni ha! :) <3

en lite konstig känsla. är den bra eller dålig? jag tror och behöver att allt bara ska lägga sig och lugna ner sig innan jag kan reda ut hurvida den dä känslan är bra eller dålig. just nu kör jag bara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0