mina 3 problem


2009-08-26 @ 22:28:47

Jag har tre problem.
Vill ni veta vilka dessa är?
En kort inledning angående problem ett; jag har varit slarvig med att raka benen den senaste tiden. Imorgon är det finsittning, kände att det var dags att ta tag i benen. Upptäcker att det är nästan omöjligt att raka benen i en sån där liten duschkabin som vi har?! Hur fan gör man när man har världens minsta dusch?! Jag typ trillar omkull, skär upp benen, blodet rinner. Hemskt är det. Och jag har fortfarande håriga ben!
Problem nummer två, jag är tvärsäker på att när jag blundar i duschen, för astt typ skölja håret, så ska det komma upp en orm ur avloppet. Knäppt va? Jag drömde det för någon natt sen, och nu kan jag inte släppa det!
Mitt 3e problem rör också mina ben. Igår på München Hoben fick jag saker skrivna på dom med en röd tuschpenna. Det går inte bort. Jag har duschat 2 gånger idag, men det är fortfarande rött på mitt ben. Kommer se förjävla snyggt ut imorgon på sittningen, både hår och röd färg. Men vad gör man liksom?


hahahahaha. nej nu ska jag lägga mig och försöka varva ner, tudelu & nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0