lullar omkring


2009-08-23 @ 19:46:25

Stekte mig nyss ett par köttbullar som jag ska ha med till lunch imorgon, håller även på att tvätta lite kläder, ska ner och hänga upp den runt åtta. Funderar på om jag ska sätta mig med antingen matten eller kemin? Men just nu känns inget av alternativen väldigt lockande, dock borde jag plugga matte eftersom första duggan är på lördag, och det ser ut som jag kommer ha fullt upp hela nästa vecka, så vet inte när jag ska hinna plugga. Fast räknar med att få göra om den ändå, men vill ändå hinna plugga så jag slipper få 0 poäng, det skulle kännas illa!
Och på fredagkväll kommer gustav hit, wiiiii!!! Jag saknar honom massa! Fast jag tror att om det inte var för nollningen och att jag i och med den har fullt upp hela tiden, så skulle jag nog dött av saknad. Nu händer det en massa så jag hinner inte känna allt för mycket. Men vi har i alla fall lägenheten för oss själva, så vi ska mysa hela helgen :) Sen lämnar han kvar bilen här och jag har den i en vecka, och fredagen därpå åker jag hem över helgen. Ska bli skönt att komma hem och gosa med mina kattor :)
På tal om annat så är jag så taggad på att ha fest här i lägenheten, jag längtar tills alla kommer ner och får se hur jag bor :D  Men nu rä det bara någon vecka kvar tills pellan & anna kommer ner och stannar en hel helg, jag längtar!!
Och på tal om pellan, gattis till henne som klarade dom två sista momenten idag, tummen upp :)
Nej nu ska jag se så jakob städar upp efter sig, haha :p Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0