långa dagar


2009-08-17 @ 21:39:25

Jag blir så uttömd på trevlighet & prat under dagarna, så jag har verkligen ingen lust eller ork att prata med folk som ringer, än mindre att ringa folk. Men just nu saknar jag elinor massa mycket, jag skulle behöva dampa ur mig litegrann. Man kan ju liksom inte bete sig hur som helst bland en massa nytt folk, även om jag och en classmate vid namn Tom satte ribban för roligheter ganska lågt nu ikväll, vi skrattade nog mest & högst, men det var skönt att få skratta åt totalt mega tråkiga och obegripliga saker. Det tar verkligen på krafterna att vara trevlig & glad hela tiden, ni som känner mig vet ju att jag inte alls är trevlig & glad hela tiden, en riktig bergodalbana snarare. Men det går icke för sig nu! Jag hade glömt hur jobbigt det är att lära känna nya människor, alla liksom låtsas vaa betydligt trevligare och gladare än dom egentligen är. Eller är det bara jag? Haha, men samtidigt är det riktigt kul & spännande!
Och jag saknar mina förbannade katter, jättemycket! Dom är så gosiga att ha, purrrpurrr. Sen när nolle-p är över och jag kommit in i det här med skolan tänker jag fan bege mig till ett katthem och införskaffa mig en söt liten kattunge! Måste bara övertala jakob först... Hihi!
Nej ni, nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det sängläge som gäller. Om jag hade svårt att sova dom första dagarna här så är det snarare tvärtom nu, jag slocknar direkt jag lägger huvudet på kudden!
Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0