kommer ha träningsvärk..


2009-08-28 @ 17:08:21

Kom typ nyss hem från dragträningen, på söndag kommer dom tio som blir TBI:s draglag tas ut. Skulle säkert vara grymt kul att komma med, fick höra idag allt roligt dom får göra hela den helgen då dragtävlningen är. Dock vet jag inte om jag skulle palla det, mina händer typ bränner sönder just nu, och jag har blåmärken längst hela underarmen, plus att jag får ont i ryggen också, hihi :p Annars idag så har jag bara varit i skolan och efter föreläsningen satte vi oss några stycken och kollade igenom några gamla duggor tillsammans. Det är sån enorm skillnad, en del är hur enkla som helst, medan andra fattar man typ inte ens dom lättaste uppgifterna på :p Tänkte sätta mig i en timme, eller tills dess att gustav kommer, och kolla igenom lite till. Men jag har ändå skrivit in omduggan den 11 september i min kalender, så jag tar det inte allt för allvarligt :) Ska bli så skönt att få hit gustav över helgen :) <3
Förresten så är jag etta nu, inte nolla. Finsittningen var fin, mysig och rolig. Eftersläppet var också kul, vi satt mest och pratade med alla fadderister som vi inte fått träffa på riktigt eftersom dom varit ufadderiet. Så det var jättekul :) Kom hem runt halv tre, och gick upp åtta imorse, så kommer nog somna ganska tidigt ikväll :p Vi ska käka pizza när ggggg kommer hit, mumms! Och nu får jag ha kvar bilen här tills jag åker hem nästa fredag, ska bli jävligt skönt att åka bil och handla :p Och sen ska jag hämta ut min älskade älskade mobil imorgon, wiiiiieeee!!! Har varit utan den i en månad nu, snyft! Nej nu ska jag sluta fördröja mattepluggandet, vill hinna med lite innan gurra kommer hit! Hejdå på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0