känner mig ganska vuxen


2009-08-03 @ 12:28:52

I och med flytten så har jag tagit på mig ordna det mesta paktiska som t ex sköta att räkningarna betalas, fixa bredband, elen osv. Har nyss beställt bredband och tyckte jag fick till det ganska bra & billigt :) Känner jag mig vuxen när jag ringer runt och har mig. Haha!
Var ett tag sen jag skrev eller? Lördagen hemma hos sandra var jättetrevlig, tack för en kul kväll allihopa, speciellt sandra som stod för denna fina tillställning ;) Igår var jag hemma på dagen och spelade kort med familjen och bara slöade. På kvällen åkte jag hem till gurra och vi hade det supermysigt, han är verkligen världens bästa! <3
I veckan ska jag bara vara hemma med mamma&pappa som ha semester, vill bara slappa och ta det lugnt. Ska bara se till att träffa elli och några till av mina tjejor innan fredagen :) Och på torsdag kommer släkten hit. Vi bestämde att vi firar min födelsedag nu innan jag flyttar, för det ser ut att bli fullspäckat hela augusti, vet inte när jag kommer kunna komma hem igen. Fast egentligen känner jag inget behpv att fira min födelsedag, jag har fått så mycket av alla redan i och med att jag flyttar, att det känns som jag redan fått mina födelsedagspresenter. Haha, mormor ringde igår och ville veta vad jag önskade i födelsedagspresent. Jag sa strumpor. Och hon blev sur på mig för att jag inte önskade mig "något ordentligt". Sanningen är den att jag behöver strumpor och även att lilla söta mormor för den delen redan har försett mig med saker upp över öronen :) Nog om det, nu ska jag kolla runt lite, sen tänkte jag rensa mitt skrivbord, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0