jag dog inte


2009-08-19 @ 16:37:42

men nästan!
Fyfan vilken kämpig dag, jag har mått så dåligt! Och trött har jag varit också, men nu är jag pigg igen. Eller ja, piggare än för några timmar sen i alla fall. Haha så flummigt det kan bli när man är övertrött, vi har typ skrattat ihjäl oss på lektionen idag, inte fan fick vi mycket gjort i alla fall :p Äter fiskpinnar och mos nu, mumma, ska iväg till skolan igen vid 18.00, ska bygga lådbil, sen blir det pluggkväll fram till 21. Men tror inte jag kommer stanna så länge. Dock så måste jag plugga kemi, eller ja, plugga & plugga. Vi har vår första dugga imorgon, om säkerhet på labben. Det skulle vara 1,X, 2 frågor så svårt lär det inte bli. Men måste ändå läsa igenom dom där tio sidorna. Ja så nu ta jag tag i det, så det blir gjort, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0