jag är fan sliten


2009-08-22 @ 14:17:33

och en väldigt ostabil cyklist! Haha, jag är typ rädd i varje nerförsbacke, håller i styret så hårt att knogarna blir vita, och igår när jag skulle cykla med klackar & ett paraply i handen, moaha, det var läskigt :p Vid varje övergångsställe finns det ju en knapp man ska trycka på så det blir grönt och man kan cykla över. Jag har sett en massa liksom stanna med cyklarna och hålla i sig i stolpen där knappen sitter, och slipper därför hoppa ner från cykeln. Jag kan inte det. Haha, jag ramlade nästan varje gång och en gång kom jag alldeles för fort och fortsatte förbi stolpen (tur att det inte kom nå bilar just då, annars kunde det gått illa) Men jag har fem år på mig att bli en stabil cyklist.
Angående kameran så kommer jag få en ny inom 10 dagar (Y) Och annars så har jag legat på soffan och sovit i någon timme, känner verklign att jag är sliten, det tar på krafterna att hålla i gång och göra någonting konstant! Väldigt nöjd med mitt beslut att stanna hemma idag. Nu ska jag leta rättpå mp3:n och sen ska jag ta itu med städningen.
Tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0