här regnar det bara


2009-08-12 @ 16:49:34

Kom alldeles precis hem, har varit på "tjejfika", något sektionen ordnande för alla brudar som ska börja läsa kemisk eller teknisk biologi. Det va tur att jag gick, kul att träffa några av dom jag ska läsa tillsammans, alla verkade jättetrevlig! Så det blir nog bra, ska träffa några så gör vi sällskap till samlingsplatsen imorgonbiti, så slipper jag gå vilse, hihi! Pappa fick ordning på internet innan han åkte hem också, så nu kan jag äntligen lyssna på spotify igen, så tyst utan musik. Fick en höstjacka av papi idag också, vi var och handlade. Så jag är nöjd och glad denna eftermiddag :p Fick dock tips från faddrarna att regnkläder komemr behövas, snark, jag har inga! Men det får gå ändå. På tal om kläder, ska iväg och tvätta i tvättstugan ikväll klockan sju. Och innan dess ska jag laga till lite käk, är inge hungrig men något lär jag ju äta i alla fall. Men det var hur som helst kul idag, skönt att man kommer känna igen några ansikten imorgon, fast jag suger dock på namn, kommer inte ihåg ett enda :p Men det ordnar sig tillslut, i hope! Nej ni, nu ska jag kika vidare, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0