full fart!


2009-08-13 @ 16:12:33

Haha vilken dag! Jag har skattat en massa, dom som sköter nollningen och allt har faktiskt fått till det jättebra, hihi.
Började med att möta upp alla nya TBI:are, vi höll varandra i hand och sjöng. Det blev mottagning i folketspark, sen upprop och lite väntan. Dagen avslutades med en "föreläsning", haha alla vi nollor satt med papper och penna redo för att anteckna men när föreläsaren plockade upp en spritflaska fattade vi att det bara var ploj. Kul var det i alla fall! Blivit indelade i nollegrupper, min ska hem till en av faddrarna och äta tacos ikväll runt sextiden. Som ni ser så har jag fullt upp! Vi fick schema över föreläsningar och lektioner, när man tittar på den är det svårt att tänka att vi ska hinna med allt plugg och nollningen samtidigt. Imorgon ska vi göra ett prov i matte, så dom ser hur folk ligger till. Aningen nervös, vill inte att det ska gå skitilla liksom! Och första riktiga provet blir nästa torsdag, i kemi. Inte en tenta men nåt annat, fattade inte riktigt hur det där funkade. Kunde samla på sig pluspoäng eller nåt sånt. Hur som helst, köpte mina första bok idag, matte, 550 kr. Eller nu heter det ju inte matte längre, utan konstiga saker. Den här boken handlar t ex om "matematisk analys i en variabel", haha. Men som tur var så är det tre hela kurser i den så dom sa att vi inte skulle behöva köpa någon mer mattebok i år i alla fall, höhö. Och imorgon blir det sittning och sen party på kvällen, ska bli skitroligt! Nu ska jag lägga mig och vila en timme innan jag måste göra mig iordning ocg bege mig iväg igen. Tudelu på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0