en ledig eftermiddag


2009-08-18 @ 15:50:31

hej hopp!
Jag sitter och äter rostadmacka, vitabönor & tomater, höhö, riktigt gott faktiskt! Klockan sex är det sittning, vilket ju innebär mat, man jag var så jävla hungrig nu när jag kom hem! Mumms med mat!
Nu ska jag berätta en sak för er; det är JÄTTESTÖKIGT i lägenheten, inte dammsugit eller skurat sen jag flyttade in, vi har disk i hela köket och på toan är det tvättmedel över hela golvet. Men det kommer inte se ut så här när vi är klara med nollningen, för dom få minutrarna vi är lediga och kan vara hemma så vill amn inte städa. Så är det bara! Fast jag tvingar jakob att diska idag, för han använder mest av disken, jag är lite mer sparsam med sånt. Matlådorna börjar ta slut, och jag är skitsugen på köttfärssås, men det kommer inte finnas tid att laga nå storkok förrän i september typ, haha.
Köpte kemiboken idag, 675 kr, fyfan va dyrt allt är. Och vi ska ha använt klart den till den 26 oktober när tenta 2 är. Miljonerssidor. Snark! Haha, jag är på bra humör nu när jag fått mat. Imorgon blir det pluggkväll med våra faddrar, och sen lådbilsbygge för min del ;) På torsdag är det ost&vin-sittning sen skulle vi ut tror jag? Det ska vi ikväll i alla fall, jag är jättetaggad :D Nu ska jag välja kläder och fixa mig ordentligt, har inte hunnit det till dom sittningarna som varit hittills på grund av tidsbrist! Hejdå på er

tänk va 33 min på telefonen med pellan en kväll kan göra för humöret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0