en dag på stan


2009-08-05 @ 18:12:30

Jag är så trött i mina fötter!! Och sofia är nog trött på mig, jag är nog väldigt krävande att vara stylist till, för jag sa nejnejnej till i princip allt hon föreslog. Kom i alla fall hem med ett par snygga jeans, vita tennisskor & två tröjor. Fick lite panik över att inte hitta något, men jag & gurra ska shoppa sen nere i linköping, om dom nu har något mer att erbjuda än västerås har, ja det återstår ju att se. Snart kommer elinor hit, vi ska baka jordgubbstårta :) Håller på att tvätta mina kläder, och har även slarvat bort mina föräldrar, dom är putsväck! Köpte även fyra svarta ramar som jag valt ut fya kort till. Men fialotta hade rätt, jag bör nog ha minst 3 stycken till om det ska bli snyggt. Hade tänkt mig hänga dom ovanför min säng i lägenheten, lite huller om buller. Kan bli snyggt tror jag! Nej nu ska jag klä på mig, slängde av mig alla kläder när jag kom hem, hihi! :P Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0