duktig liza!


2009-08-15 @ 21:45:33

Jag är trött. Så förbannat trött. Kommer somna när som helst. Men jag har ju köpt morötter och dipp, måste jag ju smaka på innan det är dags att sova.
En kul, men lång dag! Vi hade en "hemlig utflykt", vi hamnade på ett slott en bit utanför Linköping, där vi lekte lite. Det blev dragkamp och ölhäfvartävling. Haha, jag var ingen talang direkt, men jävlar vad faddarna kunde dra i sig ölen snabbt, lite imponerad blev man ju! När jag kom hem igen efter klockan sex lagade jag mat; fiskpinnar & mos. Riktigt fin helgmat, eller vad säger ni? Haha, var bara så förbaskat sugen på mos :p Nu har jag suttit med matten i en timme typ, har fått inlämningsuppgifterna klara. Men jag fattar verkligen inte hur fan jag ska kunna räkna ut saker & ting utan miniräknaren? Jag vet fan int vad roten ut, inte vet jag, typ 7, är?! Dumma dumma, så jag fuskade och använde miniräknaren ändå, fyy liza! Ska be jakob gömma den så jag tvingas att använda skallen.. Suck! Imorgon har vi pluggdag med våra faddrar, vi ska även pröva ut labbrockar & overaller :D Och på kvällen blir det en sittning till, pluggfest :) Eftersom jag inte ska infinna mig någonstanns förrän runt ett imorgon tänkte jag passa på att dra ner på stan och köpa mig en kamera! Verkar inte få tillbaka min älskade mobil inom en snar framtid, och måste verkligen ta kort den här tiden, det händer så mycket roligt! Papi skulle hjälpa mig med betalningen av kameran, just nu börjar det bli dåligt med pengar, fast CSN borde få över det första bidraget nästa vecka. Nej nu ska jag kolal vad som går på tv, och känna mig nöjd med att jag faktiskt fick klart matten redan idag, tummen upp! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0