det riktigt glänser


2009-08-22 @ 15:56:04

överallt (utom Jakobs rum, som han faktiskt får städa själv)! Det tog ungefär 1,5 timme, vilket inte alls är farligt. Och jag tycker det är avslappnande att städa, lulla runt med hög musik i öronen och få en ren & fin lägenhet är bara skönt! Även om många tycker att jag är väldigt stökig av mig, så hatar jag när det är (för)stökigt. Och om jag ska kunna slappna av och plugga måste det vara ordning. Får se till att försöka hålla lite ordning här nu, tänkte bjuda in några klassisar på förfest innan München Hoben ( en gigantisk ölfest som är på universitetsområdet, hörde att det brukar vara runt 5000biljetter som säljs) som är nästa tisdag :) & nästa gång är det jakobs tur att storstäda, men jag känner mig själv tillräckligt bra och vet att jag kommer bara tycka han gör fel när han städar,så jag kommer nog få göra det mesta :p Men så länge jag inte har massa annat att göra stör det inte mig att städa. Insåg att jag tappat bort "a-lagets problem" (vafan döper dom mattehäftet till det för? haha), så måste köpa ett nytt på måndag. Men ska ge mig på nästa veckas inlämningsuppgifter, sen laga chili con carne som ska frysas in inför nästa vecka :) Fick förresten tvättid imorgon klockan sju till tio, på kvällen (Y) Nej nu ska jag njuta av mina fina lägenhet och räkna lite matte, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0