dags att börja göra sig iordning


2009-08-27 @ 16:06:50

Vi slutade lite tidigare idag, tydligen så stämde det inte att vi skulle ha kemilektion, vilket var skönt! Louise hängde med hit diret efter, jag duschade och hon sov :p Nu har vi ätit och gått igenom en gamal dugga. Det känns faktiskt ganska OK, allt som behövs för att bli godkänd är 7p av 15 möjliga. Dock är den sista uppgiften alldeles för svår, så den räknar jag definitivt med att inte klara, men domdä 12 första poängen borde kunna vara. Men jag försöker att inte hoppas för mycket, för jag kommer få spader om jag förväntar mig att klara den och sen kuggar, haha!
Hur som helst, nu ska vi börja göra oss fina, ska bli kul ikväll! :D nej hörrni om jag skulle lägga på ett kol, jag är så seg av mig, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0