baka baka


2009-08-06 @ 12:19:27

liten kaka.
Jag sitter och väntar på att "botten" ska svalna, jag bakar mockarutor! Mumma! Tog mig en sovmorgon imorse, hade tänkt gå upp ganska tidigt och städa lite, men jag sov till tio. Skönt var det i alla fall :) Har packat det mesta, håller på att tvätta det sista av mina kläder jag ska ha med mig. Men eftersom vår tvättmaskin fått damp så går det lite segt. Pappa håller på att pimp my bike, haha. Den kommer gå som smort när han är klar, hoppas jag :P I eftermiddag runt fyra komemr lite släkt, och ikväll kommer min gurra :) Vi åker nog runt tolv imorgon, jag är bara lite orolig över min mobil, nu har det snart gått tio dagar men dom har inte hört av sig. Ska ringa dit imorgon innan vi åker och kolla om den är klar. Annars blir jag utan mobil några dagar! Snark! Nej nu ska jag göra glasyren till min lilla kaka. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0