aningen ont i magen


2009-08-06 @ 01:12:41

Jag fixar och donar. Mitt i natten.
Min & ellis tårta blev finfin. Jag har nog talang ändå.
Efter bakandet blev det en massa snack, om allt möjligt, som vanligt. Det är nog därför jag tycker om elinor så mycket!
Anna&Sandra joinade oss, och innan elva drog sig elli hemåt, hon är ju vuxen och jobbar. Vi ungdomar (hihi) satt kvar och dom två lämnade mig nyss. Jag håller på att packa. Och har fått lite ont i magen. Jag kommer verkligen att sakna närheten till alla, bara ett sms och 10 min senare sitter världens bästa tjejor i min soffa och gör mig glagladglad.
Och som jag längtar tills dom kommer ner och får se hur jag bor! Lovar att städa innan jag bjuder hem dom ;) Och jaga iväg jakob, maha! Nejdå. Det var ett skämt. Det jag skrev om städningen alltså. Haha. Snark. Jag har kul i alla fall :P
Nej nog är jag allt glad över att ha fått såna bra vänner, vet inte riktigt hur jag skulle klarat mig utan dom! Speciellt min Pellanplutt som alltid orkat med att lyssna på mitt eviga tjatande och gnatande. Och som jämt (ok, oftast) skrattar åt min skämt. Kärlek till henne och alla andra brudar! <3




bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Elli

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-06 @ 07:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0