åhååååå


2009-08-31 @ 17:23:32

Skön dag, jag hittade en riktigt fin och rymlig fred perry väska (ingen ryggsäck, efter många om och men kom jag fram till att ryggsäck är ett steg tillbaka. punkt slut!) Så nu ska jag snart packa den och kolla så allt får plats, hihi :p Jakob är och tränar vilket betyder att jag får lite tid för mig själv, vilket är skönt emellanåt. Jag ska plugga lite kemi, sen har jag fått min kamera, fast den ligger på nån affär eller nåt sånt, så måste söka på eniro och kolla vart det ligger så jag kan hämta ut den. Papi var jättesnäll och fixade en parkeringsplats åt mig, så nu kommer det bli lättare för alla som hälsar på med bil, plus dom gånger jag själv kommer ha bil här nere :) Och jag har även fått tag i den senaste ice age filmen, så den tänker jag ta mig tid att se ikväll! Nej nu ska jag rota fram kemiboken, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0