10 timmars sömn


2009-08-23 @ 10:41:41

För första gången på över två veckor, mmmmmmmmm vad skönt!!!! :D
Men jag drömmer så knäppa saker, det har jag gjort typ sen jag flyttade, haha, en del är ganska roliga, medan andra är skitläskiga. Gääsp, jag är fotfarande trött, men nu blir det inge mer sova, måste plocka undan lite i köket sen min matlagning igår. & idag blir det matte-plugg, förmodligen joinar tom mig om han hinner, annars får jag fixa det sista själv. Det är fint väder, vamt som satan i mitt rum, för solen går upp på min sida, vilket innebär att det blir kokhett & ljust här inne, men vad gör det? Idag är jag glad och pigg, gjorde definitivt rätt i att ta ledigt från nollningen igår :) Nu har jag fått ladda om, och är taggad inför München Hoben på tisdag, ska bli roligt! Och finsittningen som är på torsdag, traalalaaa!
Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: fialotta

du kan ju inte gå på finsittning! för det första så vet du inte hur man beter sig och för det andra så har du inte något tillräckligt fint klädesplagg som passar en finsittning ;)

2009-08-23 @ 12:47:13
URL: http://sssj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0