vad är det för dag?


2009-04-25 @ 14:31:41

Känner mig allmänt förvirrad en dag som denna.
Vaknade upp hemma hos gustav tackvare en ootrooligt dryg katt som attackerade min fötter tills jag gav upp mina försök att sova vidare. Igår tog vi det lugnt, åt god mat och myste, <3 Haha, först somnade vi i soffan, och när jag vaknade och vi gick och la oss i sängen blev Gustav självfallet pigg igen, och vill prata om allt och ingenting. Tillslut hade han fått igång mig också, och det slutade med att han somnade medan jag pratade om hur konstigt det är med fysik och hur lite man egentligen vet. Gurra var tydligen måttligt intresserad av mina tankar kring detta :P
Jag stack ner på stan innan jag drog hem idag, och hittade en studentklänning, från Cubus! Jag gillar den starkt, precis så som jag vill ha klänningen; ganska enkel och bekväm framför allt! Hittade en hel del annat smått och gott som jag spenderade pengar på, så nu är jag fattig inför valborg (men har istället nåt snyggt att ta på mig!). Idag är det ju sånt fantastiskt väder, så ska nog sätta mig på balkongen ett tag, läsa lite bok kanske. Ska faktiskt även hinna plugga lite idag, matte eller fysik. Mumms. Eller inte. Imorn på frömiddagen ska pellan komma hit och vi ska prova oss fram till en snygg balfrisyr, jag har en idé om hur jag vill att det ska se ut, sen får pellan ändra så som hon anser blir bäst :)
ÅÅÅH, JAG VILL GÅ PÅ BAL NU, OCH FRAMFÖR ALLT VILL JAG TA STUDENTEN NUUUUUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0