upp&hoppa!


2009-04-06 @ 10:25:47

Vaknade för ungefär 20 min sen, vaknade egentligen vid åtta men tvingade mig själv att somna om. Har ju lov,då måste jag för fan passa på att sova! :p Nu sitter jag bara och väntar på att mobilen ska bli lite laddad, ska ut & gå och då behöver jag ha musik i öronen, glömde ladda den igår annars hade jag redan varit ute vid det här laget. Slarver! Sen vid halv två far jag in till Fagersta, jag & westberg ska äta nånstanns, och förhoppningsvis sitta ute en stund och njuta av vädret ;) Och ikväll blir det body combat för min del i alla fall! Nehej,nu ska jag ställa mig och glo på mobilen, den kanske laddas fortare då? Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0