uppe med tuppen


2009-04-18 @ 09:03:31

Jaa, mami&papi är barnvakt och ungarna ränner omrking i hela huset och ger presenter till katterna. Så jag sover alltså inte :p Ska iväg till västerås med pellan om nån timme, ska hämta ut min balklänning och även försöka hitta en klänning till studenten :) Sen åker jag hem till gustav, ska försöka dra med honom ut på promenix idag, men får se hur sliten han är från gårdagen. Jag är lite sliten i hjärnan från gårdagen, hela dagen bestod av skolarbete; fysik matte x 2 och sen när jag kom hem så skrev jag klart religionsarbetet. Är bara lite finputsning som återstår. Hade tänkt skriva lite PA idag, men spar det tills imorgon. Måste ju ha någon ledig dag! Ser ut att vara jävkla fint väder idag, och det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0