svettig, men glad


2009-04-02 @ 19:57:18

Har faktiskt varit en ganska dryg dag. Huvudvärk & illamående. Släpade mig till spinningen, dog nästan, men kom ut från Arena på ett betydligt gladare humör. Fast helt på topp är det faktiskt inte, för jag saknar gustav!!! Mjaou :( Sen kom jag på en sak, att det är ju typ jättesnart vi tar studenten?! Efter lovet åker jag utomlands om 4 veckor, och när jag kommer hem så är det bara 3 veckor kvar till studenten?! Eller två kanske? Nåt sånt i alla fall. Shit. Jag börjar bli nervös. Inte inför studenten, men det som följer. Tass.

Förresten, jag har typ blivit beroende av fetaost. Andra gången jag äter det idag.
Förresten #2, jag såg en kråka spy idag. Kan slå vad om att ni aldrig sett en kråka spy?

Nu ska jag duscha, för som ni ser rubriken, jag är svettig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0