sova ensam


2009-04-08 @ 11:19:21

Jag & Fialotta var väldigt effektiva igår, fick ungefär 8 sidor av rapporten skriven, och vi insåg även att vi nog kommer få ihop en ganska lång och fin avhandling! (Y) Sen gjorde vi en massa annat; bakade pizza, hann med lite massage, och en ganska bra film också. När sofia försvann hem efter elva så var jag ensam. Mamma & pappa har stuckit till sälen. Jag hatar verkligen att sova själv. Minsta lilla ljud får mig att stelna till och i princip sluta andas. Usch va jobbigt det är! Och det är faktiskt först nu dom senaste månaderna som jag börjat sova själv, alltid annars har jag lurat någon att göra mig sällskap. Men övning ger färdighet, måste ju klara av att sova själv om jag ska flytta hemifrån inom en snar framtid. Så jag övar. Idag ska jag skriva lite mer på PA:t, sen tänkte jag städa hela huset också. Även göra ett försök att bli va med dom två sista medicinarbetena. Och ikväll står core&combat på schemat. Jag har faktiskt ganska fullt upp! Och längtar tills imorgon gör jag, ska hem till gurrra, jag saknar honom, speciellt när jag ligger livrädd, helt ensam här i huset om kvällarna :P Snyft! Nehej, om jag kanske skulle ta tag i allt. Eller åtminstone ta tag i en sak till och börja med. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0