slut på lovet?


2009-04-11 @ 09:57:45

Är ju för fasiken lördag idag. Himla tur att vi är lediga måndag-tisdag också, annars hade jag varit sjukt deppig idag. Just nu vill jag ha lördag i en hel vecka till! Och som sagt, gud va skönt det är att vakna i tid, vaknade strax efter åtta, men låg kvar till efter nio. Sofia ligger fortfarande och sover den slappisen! Vi var ju hem till Carro i Norberg igår och spelade en massa spel hela kvällen, efter elva blev vi iväg skickade av fröken svedberg, hon var trött och skulle upp och jobba. Vi begav oss mot Fagersta, men bestämde oss för att spendera natten ihop i Virsbo ;) Hihi! Idag ska jag försöka få lite plugg gjort, jag känner mig väldigt stressad. Speciellt över fysiken, fast det inte är förrän i maj nationella är, men vafan, typ 1000000 kapitel att gå igenom igen tills dess, mjaou :( Men jag känner mig själv, en vecka innan, max, kommer jag ta tag i den. FYYYY! Nej men, fint väder idag. Nu ska jag bråka lite med Frank som spenderar helgen här hos mig (han behöver lite semester från gustav, hihi). Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0