skön dag!


2009-04-25 @ 21:32:18

Ska nu krypa ner i sängen och läsa flera timmar i sträck, det är min plan för denna lörsdags kväll! Gud, det var skitlänge sen jag bara låg hemma och läste. Lovely ska det bli!
Har haft en super dag, satt ute i solen med boken ett tag, sen kom mormor så satt och språkade med henne nån timme :) Och även lite plugg hann jag med, och nyss var det Robinson, mycket bra program! Nu är det spännande, med alla pakter, det är det som är det roliga med programmet! Intriger, mumma! Jag skulle passa bra in där, ljuga och vara trevlig mot alla idioter, jag skulle lura dom alla och ta mig till final, moahaha!  
Haha fick nyss ett sms av elli, hon ska på gudstjänst imorn, HAHAHA! Det va kul.
And now, till sängs!

Åh, jag är bara väldigt nöjd med allt just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0