rubriker är svårt


2009-04-12 @ 11:11:17

Första morgonen på lovet jag nästan sov till halv elva. Beror nog på att jag låg uppe och grät till två otroligt bra filmer, somnade med huvudvärk för jag gråtit så mycket, haha! Först såg jag The secret life of bees, verkligen fantastiskt bra! Sen kollade jag klart på Sofias film I am Sam, också jättebra :) Så var skönt att få sova ut lite nu, behöver ju vara pigg inför kvällen kommande bravader. Fast först ska jag till ramnäs och äta hos gustavs föräldrar, ska ringa honom strax och höra vilken tid det blev. Och se till att pellan inte glömmer att hon ska fixa frillan på mig innan jag sticker till fagersta! Nehej det hade hon tydligen inte gjort, för nu skrev hon sms och undrade när hon skulle komma :p Brabra! Nu ska jag ringa och väcka gustav, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0