plugg-söndag


2009-04-19 @ 14:41:09

Jag & Gustav vaknade tidigt imorse, redan efter nio. Låg kvar och mös en timme sen pallrade jag mig upp för jag va tvungen att åka hem och plugga. Och visst har jag gjort det! Skrev klart ett medicinarbete, bara ETT ENDA KVAR. Fast det har jag slarvat bort, så måste vänta på att läraren skickar det till mig på mailen, annars hade jag försökt göra det idag också. Jag måste få skryta lite om mig själv, jag är fan jävligt nöjd över mig själv för att jag tagit mig igenom 18 medicinarbeten. Visserligen på 2 år, men det är fan inte lätt när man inte har nån lektionstid alls, och inte heller kan fråga läraren om hjälp när man inte fattar frågorna. Dock är jag säker på att det bara blir ett vg, finns 3 arbeten som har mvg uppgifter, skickade nyss in 2 där jag bara gjort mvg uppgiften på ena. Och det jag har kvar att göra finns det också mvg uppgift på, men det känns inte som jag kommer orka. Men glad är jag för det! :) har pysslat lite med PM:et till nationella i svenska B. Det blir inte riktigt bra. Humpf. Ska strax sätta mig och börja repetera matte E eftersom jag har prov nästa måndag. Fast efter att ha pratat med armin känner jag mig ganska lugn, men vill ju ändå inte floppa totalt, det skulle vara pinsamt! Lite PA har jag planerat in ikäll också, för imorn efter skolan har jag & sofia som mål att skirva klart vårt pa, sen får vi ta tag i själva upplägget och allt runt omkring nästa vecka skulle jag tro. Nehej, nu ska jag leta rätt på matteboken, tudeluu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0