ööööööö


2009-04-03 @ 12:25:35

När jag sätter mig i bilen för att åka hem efter skolan inser jag att vi faktiskt har påsklov nu, och blir därför jätteglad :D Och minnestestet som är min & fialottas praktiska del i vårt PA är nu avklarat, mycket bra gick det också. Så om vi är enormt effektiva under lovet kan vi kanske bli så gott som klara med skiten, skulle inte sitta fel att bli av med det! Fick slippa ma breddning och kom hem halv tolv istället för halv tre, väldigt trevligt. Ska iväg till västerås med tretåget, ska först på stan och handla lite grejer, sen leta rätt på gustav & fredrik som kommer sitta och förtära alkohol någonstans på stan. Så spenderar kvällen i västerås med dom, och imorn åker jag, gustav & frank hem till virsbo för en myskväll med Robinson. Och dum som jag är, fick ingen plats till söndagens spinningpass :( Jag glömmer jämt bort att ringa i tid! Står visserligen som reserv, men då som 4e, och sån tur tror jag inte jag kommer ha. Bajs. Hur som helst, påsklov, fantastisk väder, kan inte vara annat är glad en dag som denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0