oh sunny day


2009-04-02 @ 14:29:19

Hörde nyss av jakob att det ska bli upp emot 15 grader nästa vecka, vilket ju inte låter helg fel! Skulle vara superskönt att bli av med all snö som är kvar.

Slutade tidigare idag, va hemma till ett. Ska strax till tandläkaren, min tråd jag har i underkäken har lossnat, inte bra! Jag har kommit på att det var väldigt bra att jag hade tandställning, förutom att jag fått fina tänder så är jag numera väldigt noga med att borsta dom. Intressant va? Haha, känns som det är hög nivå på det här inlägget! :p Försöker mest bara driva tid, ska iväg och spinna senare ikväll. Men tills dess är det 3,5 timmar. Vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0