let me entertain you


2009-04-01 @ 14:56:39

- Jag har köpt en jättebra ny hörapparat.
- Jasså, hur mycket kostade den då?
- På åhléns!

-Varför har flodhästar jämt sex i vattnet? Jo, för att hur ska man annars få honans 45kilos kissemisse våt?!

- Präster äter alldeles för mycket B-vitaminer

Hos frisören
- Ska jag kamma bena?
- Nej tack, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.

- Vet du vad korridor heter på kinesiska?
- Nej?
- Long trong gong.

Sådär ja, dagens dos av humor. Nu är ni väl glada allihopa?! Jag kom i alla fall nyss in från en ganska blöt promenad med elinor.. "Vi går in på den där stigen", mmh visst, jättebra idé. Kändes som vi gick i en evighet i flera decimeter snö Men lite roligt var det i alla fall :p Nu ska vi strax bege oss upp till frissan för att bättre på vår brunhet.
Hade nationella i svenska B idag, gick hyfsat i alla fall, skönt att ha det gjort. Något annat som är skönt är det underbara vädret, kan man vara allt annat än glad när solen skiner och fåglarna piper? Nej, tänkte väl det! Tudelu


Kommentarer
Postat av: Elli

kvittrar liza, fåglarna kvittrar!

2009-04-01 @ 17:02:21
Postat av: liza

mina fåglar piper, inte kvittrar, vet inte vad du har för slags knäppa fåglar!?

2009-04-01 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0