jag vill sova


2009-04-23 @ 17:21:40

Eller nej, jag vill att det blir kväll så jag kan lägga mig och läsa. Jag har för fjärde gången gett mig in på serien Sagan om Isfolket, och jag är fan lika förälskad och fast i böckerna som jag var första, andra och tredje gången jag plöjde igenom alla 47. Visserligen otroligt lättlästa bäcker, alla runt 250 sidor. Men det är sidor av en massa braigheter, gud vad jag älskar dom där böckerna! Dock är dom inte så bra för mig, både igår och i förrgår låg jag uppe till efter tolv och läste, kan inte slita mig.

Idag har varit en bra skoldag, bara massa strunt. Nationella muntliga(svenska), på engelskan hade vi en typ av nationellt prov skulle man kunna kalla det, på biolgin redovisade folk, och på geografin håller vi på med en riktigt rolig uppgift.Jag ska till Israel. På låtsas. Men i alla fall kul.

Jag har försökt plugga matte idag men min hjärna strejkar. Igen. Usch. 

Jag vill helst av allt hem till gustav och ligga i sängen och klaga så han tycker synd om mig. Fast i  och för sig tycker han aldrig synd om mig :P Men det spelar ingen roll, för det är ju inte synd om mig. Dock har han lovat mig chili con carne imorn!

Pust suck och stön. Nu ska jag ut & gå med pellan, anna & sandra. Blir felingen, sen hem och plugga igen. Förhoppningsvis kommer promenaden pigga upp mig. Och kanske även få liv i mina mattehjänceller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0