jag laddar


2009-04-07 @ 09:32:42

Ännu en härligt fin dag, nästan så man börjar tro att vi kanske kan få sommar i år igen, men bara nästan. Gårdagen var väldigt trevlig, jag & westberg satt på vallis i ett x antal timmar :) Sen hem och efter  2 timmar, tillbaka till fagersta för ett combat pass. Och nu till dagens planer; PA-jobb.. Sofia kommer hit inom en snar framtid, och sen är det vi som ska vara grymt effektiva. Målet är ju att ha rapporten klar så vi kan lämna in den till Ingegerd och få den totalt dissad. Men det är lugnt! :P Boxas ska vi egentligen också göra ikväll, men har fått ont i ryggen igen så vet inte om jag är så sugen. 

Fan. Jag vill bara att det här lovet ska vara över. Tillbaka till skolan och få bli klar med skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0