inge vidare


2009-04-29 @ 18:12:42

Känner mig seg, trött, frusen, mår illa, ont i huvudet.. Höll på att klappa ihop på fysiken, när jag kom hem slängde jag mig på sängen och sov i 1,5 timmar. Mådde inge bättre när jag vaknade, så skippade träningen idag.
Nu är i alla fall jag & pattis helt färdiga med projektarbetet och det känns skitskönt!
Är ju valborg imorgon, men jag är nu inge taggad alls. Kan ju bero på att jag inte mår helt 100 just nu. Får hoppas det blir bättre tills imorn! Kom på att jag måste till skolan, för Ingis är så kinkig med att man är med och lyssnar på alla andras redosvisningar. Dock är det efter lunch, så jag tar sovmorgon imorn. Läser du det här sofia, så förstår du säkert att det betyder att du inte får skjuts imorn (eller om du kanske också vill ta sovmorgon?)! :P Har försökt hjälpa mamma städa eftersom det kommer hit en hel del folk imorn, tio glada fruntimmer är vi som ska käka och bli berusade tillsammans, innan åtta av oss fortsätter kvällen på GM i fagersta.
Nu ska jag ta och färga håret, har mått så illa över hur ljust och hur hemskt mycket man sermin utväxt dom senaste veckorna, så jag blir tvungen att färga. Egentligen skulle jag inte gjort det förrän efter jag & gurra varit i Turkiet, så det blir bra färg tills balen, men jag håller tummarna för att det inte ska bli så blekt under tiden vi är där.
Slisk va!

Kommentarer
Postat av: Camilla

du Liza, vad har hänt med din blogg? :P din bakgrund är helt vit, har du sett det ? :)

2009-04-29 @ 19:47:54
URL: http://camillafamme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0