grrrrrrrr


2009-04-22 @ 08:48:06

Idag är det onsdag. Vilket betyder att imorgon är det torsdag, sen fredag och då är det helg igen :D Idag hade jag sovmorgon, liksom igår, och jag KAN inte sova. Två dagar på raken har jag vaknat strax efter sex och sen legat vaken ett bra tag. Det jobbiga är att jag är skitpigg när jag vaknar, sen lyckas jag somna om och när alarmet på mobilen hoppar igång vill jag bara dö för jag är så trött! :P Det är inte så lätt alltid. Nu sitter jag här och har tråkigt, papi informerade mig om att bilen är min idag så jag behövde inte passa tågtider. Vilket leder till att jag har för mycket tid. Fast ska nog åka till skolan snart. Måste fixa & trixa. Mini driver mig till vansinne, han är överallt hela tiden. Nyss hade han ner ALLA papper jag har på skirvbordet, hoppade upp på tvn och hade ner alla filmer som ligger (låg) där. Fast om jag var katt skulle jag också göra så. Nu beger jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0