god morgon!


2009-04-09 @ 09:27:26

Jag har vaknat hyffsat tidigt hela lovet, strax innan nio varje dag. Det är riktigt skönt, då känns det som att man får en längre dag. Eller ja, det är ju klart man får det. Skönt är det hur som helst. Sitter här medan mini purrar och vill lägga sig på datorn, men han är helt blöt så det får han icke göra! Träningsvärk i magen har jag också, coren var faktiskt jobbigare än vanligt igår. Kan i och för sig bero på att det var två veckor sen senaste gången jag var på det. Fick nyss sms av papi, haha, han & mami frågade om lov för att komma hem. Det är tydligen skitväder uppe i Sälen. Vi ska/skulle ju ha spelkväll här på fredag, så jag vet ännu inte om dom kommer hem. Snälla är dom som ber om lov först i alla fall, hihi :p Skulle vara skönt om dom kom hem, speciellt nu när det är så rent från att jag städade igår, annars kommer jag bli tvungen att städa en gång till innan dom kommer hem. Och det vet jag inte riktigt om jag orkar. Hur som helst, ska strax till ica och köpa grejer så bror min kan göra pizza idag, för själv åker jag til gustav om någon timme.
Förresten. Mando Diaos nya är grym, lyssnar om och om på den på spotify. Har skivan i bilen också, så just nu är dom överallt. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0