ganska bra gjort


2009-04-26 @ 12:26:38

Jag tycker jag hanterar det väldigt fint, proud of myself! Framsteg!

Pellan var som sagt här tidigare och kollade lite angående balfrillan, och jag tror det kommer bli jättesnyggt (Y) Pratade nyss med gurra, är väldigt sugen på att skippa coren & spinningen ikväll och dra mig hem till honom istället, men det är så drygt när vi börjar halv nio imorn, måste jag upp så förbannat tidigt! :/ Men vi får se! Har i alla fall pluggat lite matte, och nu känner jag att det får vara nog, det blir som det blir imorn. Dock skulle ett bra prov vara skönt, då kan jag skippa stress&press inför nationella helt och hållet vill jag tro. Jag vill ha torsdag och utgång! Framför allt vill jag dansa! :P Så känner jag varje gång jag går ut, men på nåt konstigt sätt spenderar jag oftast (inte alltid) kvällen mest sittandes ner och konverserar. Nej, nu ska jag ut på balkongen och känna om det är tillräckligt varmt för att slå sig ner där och läsa en stund! Byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0