fördriver tid


2009-04-26 @ 15:11:38

Sitter bara och väntar på att få åka och träna. Men vart har solen tagit vägen!? Jag som tänkte vara sommarklädd imorn, men inte om det är sånt här väder. Jag & papi rakade nyss monster-doris :) Nu är hon pälslös och jättesöt! Hon påminner om en råtta eller nåt, liten som hon är. Lilla plutten!
Städade nyss igenom hela rummet, skönt är det att få bort all skit som ligger överallt jämt. Kände mig lite tvungen också, kommer komma hit en hel del folk på torsdag (enda problemet är att jag troligen kommer ha hunnit stöka ner igen tills dess). Känns som jag slösar på tid genom att bara sitta här och glo, men va ska jag annars göra?!
Humpf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0