en väldigt lååång promenad


2009-04-28 @ 20:26:24

Elli & jag hade powerwalk-date. Någon direkt powerwalk blev det inte, gick lugnt och pratade istället en väldig massa. Efter vi kommit runt felingen så satte vi oss på ett par bänkar och samtalade. Och ungefär 2 h efter jag gått hemifrån kom jag hem igen, det tar i vanliga fall 40-45 min att gå den där svängen :P Men jag är glad att jag har min pellanplutt, hon är ganska bra faktiskt :)
Idag har jag pysslat lite med pa:t, sjävla arbete runt om det, med formalia osv, det tar faktiskt lite tid det också att få till snyggt! Hoppas fialotta fixat iordning det sista ikväll så vi är helt klara med det imorn.
Elinor är dåligt inflytande på mig, jag funderar att så som hon, ta ledigt på torsdag. Vi ska isf slappa hela dagen, en promenix och hon ska även färga skallen på mig. Jag tycker att jag gott kan vara hemma, minns inte senast jag stannade hemma sådär bara för att. Så egentligen är jag alltså en duktig flicka! Men vi får se, min slavdrivare sofia kanske tvingar mig till skolan p g a pa:t. Imorn är det sovmorgon som gäller, har ju det 3 ggr i veckan egentligen men dom senaste veckorna har jag varit duktig och pluggat på den tiden istället. Så just därför förtjänar jag kanske ledigt på torsdag? :P Hur som helst, nu ska jag duscha sen lägga mig & läsa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0