en dag som denna


2009-04-16 @ 21:06:20

Vilken otroligt jobbig, men effektiv dag det här har varit. Armin gav mig en liten chock, fick reda på att förutom att missa nationella matte E kommer jag även missa slutprovet i breddningskursen också. Bara ta tag i det antar jag. Dock känner jag på mig att fysiken kommer få mig gråta ett x antal gånger innan den är över. Förstår inte när jag ska hinna med att plugga fysik? Hur som helst, är det bara att köra på, gjorde klart svenska muntliga idag, skrev Pm:et som hör till, och gjorde klart det nästa sista medicinarbetet. Eller har en fråga kvar. Ska ta mig till skolan tidigare imorn för att plugga, dock har jag ännu inte bestömt mig för om det blir medicin, fysik eller religion. Pest eller kolera i princip! Men som jag skrev i tidigare inlägg, nog fan är det skönt att ha saker att sysselsätta sig med :P
Något som däremot är väldigt jobbigt en dag som denna är att jag saknar gustav som in i bomben!! Vi har egentligen ett helg-förhållande, speciellt dom veckorna han jobbar eftermiddag, för då pratar vi nästan aldrig i telefon heller; jag går i skolan när han har tid för mig, eller så ligger jag och sover :P Fast vi är inga telefonmänniskor heller, även om jag är pratsam av mig gör jag det helst när jag kan krama honom samtidigt. Löjligt det där lät. Hur som helst vill jag ha lördag, gustav, frank och massa myspys. Och cola light. Kanske lite godis. Skulle sitta fint med gurras chili con carne nu när jag tänker efter. Hum..
Nu ska jag försöka kolla klart på någon av mina två filmer jag kollar på lite när som helst; Dead man walking och Good Will Hunting. Folk säger att man borde sett dom, förstår dock inte varför för jag tycker ingen av dom är särskilt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0