en bra kväll.


2009-04-08 @ 20:37:49

Kom hem från träningen för en 40 minuter sen skulle jag gissa. Käkade lite pannkisar mormor skickat med oss hem :) Och nu ligger jag i sängen, har laddat upp med ett glas cola light, lite chocklad och tre, förhoppningsvis, bra filmer. Tänkte passa på att mysa lite för mig själv nu när jag ändå är ensam :p Hade tänkte åka till gurra nu efter träningen, han är sick så ska inte jobba imorn, men han skulle kolla på den där jävla hockeyn, vilket jag vägrar, så jag tar mig själv en myspyskväll. Blev nyss uppmanad av min bror att vara försiktig och inte ladda ner allt för mycket. Jag bryr mig inte ett dugg om den där ipred lagen, är det nån av er som gör det?!  Hur som helst, planerar att ringa G mellan två filmer och störa honom i hockeyn, kräva lite uppmärksamhet, hihi! Nehej, nu sätter jag igång med min myskväll, tuudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0